Forum gildyjne gildii SRAKA123
Tak | 100% - 2 | |||||
Niueeee!!! | 0% - 0 | |||||
|
Władca nad Władcami
Kościół byłby to specjalny budynek.Znajdowałby się między stajnią a grzybiarzem.
Aby wejść do kościoła trzeba:
-mieć 75lvl
-10 grzybów(podatek religijny)
-30 tzw. WIARY(o tym w późniejszej części)
W kościele można wyróżnić 3 typy religii a te podzielić na 3 religie których przyjęcie miałoby plusy i minusy(UWAGA!!!RELIGII NIE MOŻNA ZMIENIĆ PÓKI NIE UZBIERAMY 30 PUNKTÓW WIARY!!!:
-Wojownika(Brutol,Mizm oraz Zbralawstwo(tak wiem nazwy średnie ale nic mi do głowy nie przyszło))
-Zwiadowcy(Zamol,Łęks i Seral)
-Maga(Żywiałowstwo,Obra i Sięgol)
Zalety i opisy poszczególnych religii:
Wojownik:
Brutol(Jest to religia o wyjątkowo ostrych warunkach w której jest duużo przemocy. Jej wyznawcy są zdecydowanie ofensywni dlatego zadają większe obrażenia ale słabo się bronią):
,,+''
-obrażenia zwiększone o 5%
-Szczęście zwiększone o 5%
,,-''
-maks. szansa na bloki z tarczy zmniejszona do 20%
-PUNKTY(nie procenty)pancerza o 15% mniejsze
Mizm(Zwany także ,,religią szczęśliwców''.Jest to religia której członkowie są prawdziwymi szczęściarzami ale za to są mniej wytrzymali i silni):
,,+''
-Szczęście zwiększone o 10%(nie punktów procentowych!!!)
-Szansa na artefakt wynosi aż 30% a na zwykły przedmiot 70%
,,-''
-siła i wytrzymałość o 5% mniejsze
Zbralawstwo(Jest to dokładne przeciwieństwo,,Brutolu''.Jej wyznawcy i kapłani są łagodni i dobrze się bronią ,ale słabiej idzie z atakami.Ponieważ wyznawcy tej religii są mocno obarczeni ciężarem pancerza i bardziej się męczą(i spieszą za armią) często przeoczają artefakty)
,,+''
-maks.pancerz wynosi 65%
-5% więcej wytrzymałości
-5% więcej punktów pancerza
,,-''
-7,5% mniej siły
-5% mniej szczęścia
-szansa na artefakt o 5% niższa
Zwiadowca:
Zamol(Religia założona przez elfy,defensywna.Jej przedstawiciele są zręczni i bystrzy, jednak muszą płacić podatki przez co zarabiają mniej...)
,,+''
-szansa na unik 10% wyższa
-szansa na artefakt to 30%
,,-''
- 15% mniej zarobku w karczmie(przez podatek od zadania)
-5% szansy na stratę grzyba zarobionego w danej misji
Łęks(Religia ofensywna.Słabo się bronią,jednak uderzają mocnymi ciosami.)
,,+''
-obrażenia 20% większe
,,-''
-szansa na unik o 10% mniejsza
-maks.pancerz to tylko 15%
Seral(Zwiadowczy odpowiednik Mizmu)
,,+''
-Szczęście zwiększone o 10%(nie punktów procentowych!!!)
-Szansa na artefakt wynosi aż 30% a na zwykły przedmiot 70%
,,-''
-wytrzymałość 12% mniejsza
Mag:
Żywiałowstwo(Religia ofensywna.Jej wyznawcy potrafią rzucać niesamowite czary.Jednak mają straty w szczęściu...)
,,+''
- obrażenia 15% większe
,,-''
-szczęście zmniejszone o 15%(nie punktów procentowych)
-szansa na artefakt o 5% nizsza
Obra(Religia defensywna.Mocna w obronie jak na magów):
,,+''
-5% więcej maksymalnego pancerza
-7,5% więcej wytrzymałości
,,-''
- 10% mniejsze obrażenia
Sięgol(Religia multi(tak nazywają ją inne religie).Pewnie temu bo ona... yyy... Zobaczcie sami!):
,,+''
- 5% wiecej inty,wytrzymki i szczescia
,,-''
- 15% mniej do cech pobocznych
- zerowy pancerz
(częsc którą teraz napisze podsunął mi bqczek)
Każda religia ma przewagę nad inną(5% do wszystkiego) wg następującego systemu:
ofensywne mają przewagę nad defensywnymi,defensywne nad szczęśliwymi/multi,szczęśliwe/multi nad ofensywnymi(we wszystkich przypadkach zachowujemy nasze bonusy religijne)
Przewagę przeciwnika można zlikwidować na pewien okres czasu.Jak???dzięki,,spowiedzi''
Spowiadać się można raz na 2 tygodnie(za darmo) oraz za dopłatą 3 grzybów(Rozsądna cena???).Gdy wyspowiadamy się to NA 3 DNI przeciwnik o religii teoretycznie,,silniejszej'' (patrz wyżej)straci nad nami przewagę(ale nie znaczy to że my zyskamy przewagę nad nim)
Jeśli jesteśmy poganami lub walczymy z przedstawicielami naszej religii nie otrzymujemy żadnej przewagi.
Tyle na temat religii.Teraz troche o wczesniej wspomnianej wiarze.
Wiara jest to specjalny,,surowiec''.Mozna ją zdobyc od 30 lvl-a ale wykorzystac dopiero w kosciele.
Wiare wykorzystujemy aby zmienic religie.
Zdobywamy ją gdy zobaczymy(lub zrobimy)coś niezwykłego(to opisuje poniższy tekst):
Cudy:
po 1 pkt wiary:
-znalezienie klucza do lochów od razu w 1 misji po osiagnieciu potrzebnego lvla
-znalezienie artefaktu w lochach(te ze zbrojowni i gabinetu magii się nie liczą)
-pokonanie potwora w lochach(tu nie jestem pewien czy tak powinno byc,podsuwajcie sugestie w komentarzach)
po 2 pkt:
-pokonanie na arenie przeciwnika o lvlu 15 wyzszym niz twój
-pokonanie bossa w lochach
Stałym zródłem wiary byłby generator,który mozna nabyc od 120lvla w gabinecie magii za 10h warty i 80 grzybów
Co by robił??produkował co 3 dni 1 jednostkę wiary(temu to wymysliłem bo na lvlu 170+ cięzko zrobic lochy)
Pamiętajmy ze zawsze mozemy zostac poganami.
Offline
Nowicjusz
Po pierwsze to tak: co to kurwa jest ta sraka123????? Gildia w szejkó czy co? A pomysł do duppy i wgl nikt tu nie whodzi na to forum i t3 o jest bessensó KURWA,po co ja sje tu rejestrowalem wtf ,
POMOCY!!! Czy ktoś mnie słyszy?aaaaaa tu jrst trojan wyłazi mi z kompa i gryzie mnie w ryyyj!!z
a nieh waz pjeron szczeli
podpisano:
Tomasz Krentacz
Offline